- SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN

är du tillsammans med någon?:)
svar: nej, inte just nu!

är victoria skolan bra?:)
svar: den är helt okej för mig, men skulle ändå vilja byta skola.

hur länge får du vara ute på vardagar och helger utav din mamma?;o
svar: det senaste jag brukar komma hem på vardagr är väl typ kl23?
och på helger kan det bero på, det är olika :)

har du sparat dina ögonbryn eller eftersom de ser inte ut samma som förut :P haha
svar: Haha nej jag har inte sparat dom! Jag målar mina ögonbryn nu för tiden eftersom att jag har f*ckat mina ögonbryn totalt, dom är inte ens likadana haha.


vilka bloggar läser du?
svar: mina vänners, och mina vänners vänner haha.

visar du och dina syskon kärlek till varann eller bråkar ni hela tiden?
svar: både och, ibland kan man ju irritera sig på varann men ändå älskar vi varann.

vad är din favorit färg?
svar: röd.

vad är din favorit mat?
svar: nästan allt hehe, men speciellt kinamat och tacos!

vem är din allrabästavän?
svar: jag har ingen :) men jag har nära vänner.

har du någon gång blivit kär/gillat någon av dina NÄRA vänner?
i så fall vem?
svar: när jag fick den här frågan så tänkte jag direkt på Nicke. Han och jag var ju ganska nära vänner innan han flyttade till chile. Vi umgicks nästan varje dag och aa, det var väl så vi blev kära haha.

varför så fin för?
svar: svår fråga.. haha, du är fin Tina!

vilka bloggar läser du?:)
svar: mina vänners och mina vänners vänner :)

vilka har du vart tillsammans med?
svar: har inte riktigt haft några seriösa förhållanden osv så det är svårt att svara på det, dom flesta har ju varit snorunge kärlek ohså haha, men annars säger jag Nicke, för det var ganska seriöst mellan oss känner jag.

får du ha killar av din mamma?
svar: vi har typ aldrig pratat om det, men Nicke var den första killen hon visste om och då lät kom mig vara tillsammans med han så aa, jag tror det? haha.

vem gillar du?
svar: ingen just nu :)

vad tror du du får för betyg?
svar: jag vet faktiskt inte, men jag ska försöka göra mitt bästa för att få så bra som möjligt!

säg 2 snygga namn som du tycker om?
svar: jag har nästan alltid tyckt om namnet Kevin och Micole.
namnet Kevin har jag alltid gillat som mest och lääänge sen gillade jag Gabriella och Vanessa.


en du tycker är jätteefin (inte bara killar)
svar: jag tycker att emelie rönnlöf är grym! älskar hennes utseende.
finns massa andra tjejer också men aa :) Av killarna vet jag faktiskt inte. 

vad stör du dej mest på hos dej själv?
svar: att jag inte alltid brukar vara mig själv. jag kan erkänna att ibland kan jag ''leka'' något för att folk ska gilla mig. fast då framstår jag bara som en tönt eller något haha. folk brukar få fel intryck av mig och tycker att jag är en omogen och kaxig snorunge verkar det som, tror jag i alla fall. jag är ju 97a men jag är väldigt mogen för att vara det och det är andra som har sagt det också.

hur långt får du gå med en kille?
svar: jag vet faktiskt inte, jag har aldrig pratat om sånt med mina föräldrar.
men jag vet ju ungefär vad jag får eller inte får göra.


är du på g med någon , isf vem?
svar: nej, ingen :)


Inte så många frågor men i alla fall någonting, ni suger ju :) Hoppas ni blev nöjda med svaren i alla fall och om ni har någonting annat att fråga så är det bara att göra det! Jag bits inte ;) Bloggar mer sen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0