- WHAT DID YOU EXPECT


- brist på bilder -
Nu ska jag måla mina naglar med ett nagellack som får dig att sluta bita på naglarna. Måste bara säga att den är sjukt bra! Det funkar verkligen för mig och jag har inte rört mina naglar på 3 dagar nu haha. Det finns på apoteket och den heter STOP N GROW. Det kostade inte så mycket heller, rekommenderar den verkligen till alla som vill sluta bita på naglarna! Den funkar verkligen, speciellt för mig :) Anyway, sen ska jag äta mat lite snabbt och direkt efter drar jag ut för att träffa Una :) Vi har inte bestämt vad vi ska göra direkt men något roligt hittar vi alltid på ;) Kommer förmodligen inte blogga mer idag haha.. Men jag ska försöka! Annars bloggar jag mer imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0