- UPDATE

Förlåt för lite dålig uppdatering he-he. Förrigår blev det aldrig dans för en sak som hände, så jag träffade Francesca, Fadi och Gabbe istället :) Vi gjorde typ ingenting.. Gick hem till Framcesca senare och vi käkade och så hjälpte jag henne plugga lite. Sen hämtade syster mig med hennes pojkvän så åkte vi hem till henne så sov jag över där.
Igår gick vi upp tidigt så hjälpte jag syster att städa för att hennes moster och farmor skulle komma på besök från västerås trorja? :) Käkade frukost med dom + mamis och Diego. Det var länge sen man såg dom så det var ju kuuuul. Resten av dagen kollade jag bara på tve, tve, tve och åter igen tve. Käkade mat sen drog jag hem till mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte ni samma moster och farmor :o

2011-05-18 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0