- STOCKHOLM


- död -
Kunde tyvärr inte blogga någonting alls igår. Jag hade aldrig tillgång till dator tills på kvällen. Men då orkade jag verkligen inte blogga för jag var heeeelt slut!

Slutade skolan 10 i 2 med svenska och gick raka vägen hemåt! Var utelåst i 2 timmar eftersom att mamma inte var hemma och jag har tappat bort mina nycklar, LYCKAT! Gick till stan för att träffa Pascal snabbt sen åkte jag till Hageby för att möta Francesca :) Vi tog spårvagnen in till stan och gick runt tills min pappa kom och hämtade mig. Vi åkte till Kungskebab och käkade där med Vicky också. Sen åkte vi hem till mig och hämtade kläder och åkte vidare till Stockholm! Skönt att få komma bort lite..

Nu är jag i alla fall här och har precis vaknat :) Är ensam hemma eftersom att baba och Vicky jobbar men dom kommer väl hem snart. Känns som att jag har ont överallt alltså.. Tror jag börjar bli sjuk för igår hade jag världens största huvudvärk, ont i halsmandlarna osv. Alltid när jag börjar bli sjuk brukar jag få det här. Men aja, nu ska jag sluta babbla och käka frukost nu, får bli pizza hihi. Sen tar jag en dusch osv :) Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0