- SÖNDAG

- bild från idag -
Vaknade tidigt, typ kl8 idag igen. Packade allting, fixade oss lite smått och sen käkade vi frukost. Gick tillbaka till ''rummet'' och fixade det sista sen tog vi bussen hemåt tillbaka till Norrköping! Ungefär halva vägen tog vi en paus i MC för att äta :) Kom till Hageby ungefär kvart i 3 och därifrån tog jag spårvagnen till Resecentrum med Erduan och Delton. Vi väntade där ett tag sen kom Rikard, Claudio, Francesca, Maribel och Pascal. Vi tog tåget till Linköping och sen gick vi till Sagateatern för att uppträda. Det gick helt okej, gjorde bara något litet fel men kände ändå att jag sög jämnfört med andra höhö :( Har varit så trött hela dagen idag för jag har inte fått tillräckligt mycket sömn nu i helgen som har varit så underbar! Vet inte vad jag gör vaken såhär sent och det är skola imorgon, hur hade jag tänkt att jag skulle orka?! Har i alla fall precis duschat och hade tänkt lägga mig nu. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0