- RUBRIK

- miche gammal bild -

Förlåt för att inte svaren från frågestunden har kommit upp än men jag har inte haft någon tid alls! Har fixat några bloggar idag och nyss blev jag klar med www.kimberlyzumaran.blogg.se. Nu ska jag ladda upp en video på facebook ifrån min mobil på Kadriye från Uppsala som hon vill att jag ska lägga upp. + Att jag har lite bilder där från Uppsala också! Sen ska jag ta och svara på era frågor :) Om det inte kommer upp något så fixar jag det imorgon! För det börjar bli sent och jag MÅSTE till skolan imorn, har inte varit där på 100 år känns det som. Höhö, undra varför? ;) Men hejdå så länge så hörs vi sen om jag fortfarande lever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0