- NATTKAMPEN

Sov i typ 3 timmar förut, hur skönt som helst! Har käkat och fixat mig och väntar på dom segaste chilenarna i världen.. Ska möta dom vid Strömbacken snart sen drar vi till Ektorp och träffar alla andra :) Allting börjar kl23! Vi vara i lag och gå runt i stan till ungefär kl4 på morgonen. Så allt det här händer hela natten, så jävla läskigt eftersom det är fredag den 13nde också haha fyfan! I mitt lag är jag med, Francesca, Maribel, Rikard och Claudio. Vi kommer få ett sms till min mobil om olika uppgifter vi ska göra osv, hela natten. Vet faktiskt inte så mycket om det eftersom jag fick reda på det här igår, men jag vet att om man typ gör klart alla uppgifter före dom andra lagen så vinner man någonting? Men jag förklarar nog mer när jag kommer hem, skit taggad! Huhu vi hörs om jag överlever, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0