- NATTKAMPEN 2011

Eftersom att jag inte har tillgång till dator i Uppsala så gör jag tidinställdainlägg! Och jag har knappt något att skriva om eftersom att jag inte vet vad jag/vi gör där borta just nu haha! Men i alla fall.. Jag sa ju att jag skulle berätta lite med detaljerat om nattkampen osv, det har jag inte gjort så jag passar på att göra det nu :)

Det började med att alla samlades i Ektorp och vi fick lite information och regler osv. Sen fick vi vår första uppgift och alla sprang runt som djur! Haha. På vår första, alltså jag, Francesca, Maribel, Claudio och Rikard, så stog det ''här dricker personalen mycket vatten, vad heter stället?''. Alltså vi fattade ingenting först så vi sprang till idrottparken. Men lilla smarta Maribel kom på att det var brandkåren :) Så vi sprang dit, tog kort och MMSade dom i Ektorp.. Så gjorde vi med alla andra uppgifter också. Så nu förstår ni typ hur allt gick till :)

Sen skickade dom en bild på en ''staty'' eller något liknande, över en dörr. Vi gick runt och frågade folk om dom visste vart det låg haha, sen fick vi reda på att det var Krematoriet! Asså ni ska bara veta hur mycket vi bajsa på oss när vi gick dit. Vi gick igenom folkparken och så hörde vi en buske röra sig och en gren gick sönder. Vi sprang som huliganer och skrev som indianer!!!!! + Att Krematoriet är ju ett ställe där dom bränner upp döda kroppar. Så när vi väl kom fram dit såg vi ett fönster med en röd lampa som släcktes.. Tändes.. Släcktes.. Tändes.. Om och om igen. ÄCKLIGT!!!! Jävligt mörk var det också!

Samtidigt när vi var påväg till Krematoriet så såg vi ett annat lag, Becca, Vanessa och Kadriye. Vi attackera varandra och tog kort bara för att få extra poäng hahaha! Sen från ingenstans ser vi någonting som ramla och rulla som en boll FRANCESCA! Hahahah, dog av garv alltså.

Sen var vi alla så trötta och hungriga för vi hade sprungit så mycket så vi gick och gick till våra nästa uppgifter. Helt plötsligt fick vi ett uppdrag om att gå till MC. Då började alla få energi igen från ingenstans och sprang som aldrig för! Hahaha, äckliga chilenare alltså ;) V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0