- LIVET ÄR EN FEST

Efter dansen cykla jag hem till mormor med lillebror för att hämta luftmadrassen till imorn HAHA. Kom hem runt kl10 och satt i köket och käka med syster och mamis :) Ska hoppa in i duschen nu och sen packa, packa, packa! Gissa hur taggad jag är tills imorn?!?! Ihhhhh! Drar inte till skolan imorgon för det är bara onödigt. Kl1 kommer våran buss så jag måste åka till Hageby lite tidigare för jag måste lämna in en lapp också. I alla fall.. Tror nog inte jag hinner blogga mer idag eller imorn (?) Vi får se, annars fixar jag några tidinställda inlägg :) När jag kommer hem på söndag kommer jag direkt åkta till Linköping för dansuppvisning så jag kommer inte blogga på ett par dagar. Men jag kommer berätta allt när jag kommer tillbaka och förmodligen kommer det bilder! Ha ett bra liv nu för det ska jag haaaaa, LIFE IS GOOD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0