- JAG HATAR RUBRIKER


- bildbrist/gammal bild på tåget till Stockholm! -
Blev klar med plugget för ett litet tag sen. Känner mig så duktig hihi, fick ganska mycket gjort :D Jag har bara några små grejer kvar att fixa på SO:n som Meri ska hjälpa mig med imorgon i skolan! På svenskan håller jag på att skriva om Rödluvan och jag måste ändra slutet, har skrivit hela sagan och då är det bara slutet som är kvar. Har så dålig fantasi så jag ska fixa det imorgon i skolan när vi har svenska :) Aja, slutsnackat om plugg! Kommer börja gråta annars hehe. Hade tänkt att lägga mig tidigt idag för att vara pigg imorn men icke sa nicke, jag fasnade vid datan :( JÄVLA FACEBOOK!!!! Men nu ska jag i alla fall fixa en sak lite snabbt sen drar jag och lägger mig. Är hur trött som helst, godnatt töntar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0