- I'M INTO YOU

- förlåt för jag lägger upp gamla bilder hela tiden men jag har inga nya bilder just nu -

Somnade en liten stund förut när jag sa att jag skulle fixa mig hehe.. Men när jag vaknade så började jag fixa mig direkt!:) När jag var klar drog jag till Gú vad gott men min lillebror och käkade. Sen gick vi in en snabbis till Gottegrisen och köpte hem lite godis hihi. Fan vad skönt väder!! Nu blir jag glad :D Det är såhär vädret ska vara ;) I alla fall, ska chilla lite för jag blev trött efter att jag åt.. Som vanligt huhu. Senare mot kvällen ska jag träffa tjejerna, Kadriye, Micki, Donna + Mane. Vi ska dra till karusellerna och ha roligt som alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0