- HEMMA FRÅN NATTKAMPEN




- fuckade bilder på mig just nu -

Nu är man hemma efter en låååång natt. Alla sover nu men aa :) Anyway, det var skit jobbigt men ändå roligt på den här nattkampen :) Det kändes som att man gick runt i hela Norrköping. Vi fick uppgifter lite överallt, jag som trodde det bara var i stan men aa.. Vi kom i alla fall 2a tillbaka till Ektorp men dom räknar poängen tror jag? Som vi kommer få reda efter ''livet är en fest'', och det är ungefär nästa vecka då. Hade i alla fall sjukt kul och nu är helt död i kroppen och skit trött! Vi sprang runt som indianer och var galna som huliganer och rädda som idioter haha ae.. Fast det roliga var om man såg några andra från lagen någonstans och fotade dom så fick man extra poäng. Så fort man såg varandra så började alla få ryck och springa runt som paparatzis och fotta varandra HAHAH, det här måste göras om! Skriver nog mer om det här imorgon för jag ska gå och lägga mig nu, hur trött som helst! Det börjar redan bli ljus också haha shet, godnatt people ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0