- CROSSFIRE - SUMMER BOO


- fetaste låten -
Kom ut från duschen för inte så länge sen och jag har hunnit sminka mig och städa rummet lite :) Hade städat igår men allting låg redan lite överallt igen haha, hatar verkligen när det ska vara stökigt! Anyway, just nu sitter jag på soffan i rummet och dunkar musik samtidigt som jag kollar på tve :) Gick ut till balkongen nyss också för att kolla hur vädret var osv, då ser jag att här i Stockholm tar folk studenten redan idag? Det är ju dock inte så långt kvar till skolavslutningen heller, men ändå. Åh no, nu kom jag på att jag inte vet vad jag ska ha på mig då :( Whatever, nu ska jag torka håret, pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0