- 30 MAJ


Oj, snart är vi redan i Juni månad. Tider har gått så fort! I alla fall, igår spenderade jag min dag med Una <3 Saknat kärringen massor så det var roligt att träffats :) Jag gick hem till henne så taggade vi ut. Vi åkte till Stockholm och drog till MC för att ta en glass, sen åkte vi vidare till Årstaberg och chillade. Efter ett litet tag så åkte vi tillbaka till Huddinge och tog bussen hemåt! :) 

Jag vaknade nyss av att det blåste som fan, dessutom var balkongen öppen i mitt rum. Nån måste ha öppnat den? Whatever, nu är jag i alla fall själv hemma och hade tänkt att gå och lägga mig en stund igen för jag är sjukt trött. Sen ska jag ta en dusch osv. Hade tänkt att säppa ett ''new in-inlägg''. Men eftersom att jag inte kan överföra bilderna till babas dator så får jag fixa det när jag kommer hem igen :) Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0