- 3 MAJ


Idag gick jag till skolan, så duktig som jag är. Fast gick ifrån skolan kl12 för jag hade tandläkar tid vid halv1. Hatar verkligen tandläkare! Lika läskigt varje gång huhu.. Efter att ha varit hos tandläkaren åkte jag hem för att byta om och fixa mig lite, sen träffade jag Micki vid Västertull. Vi åkte til Resecentrum och gjorde en grej sen tog jag spåret till Hageby för att hämta min cykel för att cykla hem till mormor. Satt och käkade mat med några från släkten sen cyklade jag till mc i Hageby med Francesca för att äta glass:) Inte så passande väder men aa. Tjockisen cykla tillbaka till Hageby för att hämta sin data hemma och här sitter jag i köket.. Ska gå och kolla på Champions league nu som började för inte så länge sen! Senare ska vi nog baka kladdkaka:) Tror jag sover över här ikväll hehe. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0