- 29 MAJ


- jag och mitt hjärta på skolavslutningen 2010 ♥ -

Förlåt för ännu en dålig uppdatering men jag sitter aldrig vid datan.. Förrigår, alltså efter att jag gjorde inlägget under, så åkte jag, baba och Vicky för att stor handla mat osv. Det tog 3 timmar, gissa om jag var död? Haha, fick med mig lite saker i alla fall :) När vi kom hem kollde jag på en skräckfilm helt ensam, mobbad. Den hette Wolf creek tror jag?
Den var faktiskt helt okej :)

Igår gick jag upp kl12 och började fixa mig direkt så åkte vi iväg till Stockholm stan. Eller vad man ska säga hehe :) Där var det Stockholm marathon, det är när folk från olika ställen springer runt Stockholm staden i 3timmar. En av pappas vänner från Eskilstuna var med så vi gick och hälsade på han och gav en ros osv. Senare åkte vi vidare till Kista för att shoppa och jag fick med mig lite grejer som jag visar imorgon!

Vaknade för någon timme sen och håller på att platta håret och kollar på tve :) Passade på att blogga nu lite snabbt. Vet faktiskt inte vad som händer idag.. Pappa ska jobba så idag drar vi inte ut eller något så :) Kanske drar ut och träffar några vänner istället som jag egentligen skulle träffat igår men jag hann ju aldrig..  

Saknar mina tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0