- 23 MAJ

- jag i lördags innan discot i Uppsala -

Shena folket! Förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting idag. Men det är för att jag inte har orkat och inte haft tid helt enkelt :) Idag när jag vaknade till skolan orkade jag verkligen inte gå upp, så jag stannade hemma. Hade fått för lite sömn i helgen så det var nog bäst att jag stanna hemma ;) Hade dessutom ont i hela kroppen efter att jag hade dansat så mycket i helgen! Anyway, sen vaknade jag halv12 och tänkte ''nej, jag vill inte vara här''. Haha, ville vakna upp i Uppsala :( Whatever, idag har jag bara varit hemma och kollat på tve, käkat tacos mumaaa! Det var ett tag sen. Nu sitter jag här med datan och nördar facebook. Har precis fixat Feyruz nya blogga också, checka in: www.valeriatamara.blogg.se. Nu ska jag fixa Karen's blogg och därefter måste jag forsätta med mitt SOarbete. Som tur är jag snart klar med den, hehe! Bilder från Uppsala kommer snart :) Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0