- 20 - 22 MAJ ♥

Jag finner inga ord för hur klockren helgen har varit. Det här är verkligen en av dom bästa helgerna på länge och jag tror att det kommer vara så ett långt tag. Jag är hur glad som helst att jag gick hellre på det här än 100% party. Ni som missade det här missade verkligen någonting och jag tycker att ni borde åka nästa år ;)

fredag: När vi kom fram var vi hur taggade som helst och gick på direkten till något litet hus för att äta och kolla på uppträdanden. När vi var klara gick vi tillbaka till våra ''rum''. (vi bodde i en skola så vi fick sova i klassrum) Vi fixade oss för kvällen och gick tillbaka där vart vi käkade och där var det disco. Det var fullt med härliga människor och det ända vi gjorde var att dansa, dansa & dansa i flera timmar! Musiken sög egentligen men vafan? LIVET ÄR EN FEST. Hade i alla fall hur roligt som helst och jag önskar vi kunde göra om det.
lördag: Vi fick vakna jätte tidigt, ungefär kl8, för att äta frukost. Sen fick man gå på olika workshop's, det fanns massa olika saker man fick göra! Men det ända jag var med på var sumobrottning och makeup :) Resten av dagen sov jag, gick runt, sov, gick runt och skaffade vänner haha! Det roligaste med allt det här också var att allt folk var så sociala!!! Åh, älskade verkligen allt folk där borta och det gjorde ju hela saken bara bättre. Önskar dom kunde flytta hit eller något, härliga människor där. Älskade killarnas dialekt också, alltså man dreglade bokstavligen, gaaah!
I alla fall.. Senare mot kvällen var det disco igen! Då var det i skolans matsal och då var det verkligen.. K L O C K R E N T. Alla dansade med alla och levde bara i nuet. Finns inget härligare. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden alltså! Jag ville verkligen inte åka hem idag haha sjukt alltså! Jag har i alla fall redan bestämt mig för att åka nästa år som är i antigen Stockholm eller Linköping. Det är vad jag har hört.. Går inte att tveka om saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0