- 15 MAJ



Igår träffade ju jag somsagt Pascal.. Sen drog jag hemåt och bytte om sen åkte jag hem till mormor:) Jag och Francesca åkte till MC i Hageby. Efter ett tag åkte vi tillbaka till mormor och senare efter kl00 så körde vi till MC i Haga med morbror och mormor för att fika haha. Sov över hos mormor och vakande för ett tag sen och har hunnit käka frukost:)

Just nu sitter jag ute i mormors trädgård eller vad man ska kalla det, och steker och dunkar musik- Hur skönt som helst! Väntar i alla fall på att Francesca ska plugga klart senare kanske vi drar ut eller något? Finns inte så mycket att göra på söndagar men aa.  Vi får se, men har inte så mycket mer att säga så vi hörs senare ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0