- 12 MAJ

Gick till Stadium arenan med skolan, så jävla tråkigt. Sen gick vi tillbaka till skolan och hade 2 timmars rast. Satt ute och stekte med Meri och Sandy, så skönt!:) Hade en lektion sen slutade jag! Jag gick hem och sen gick jag och mamma och valde 3 par glasögon till mig som jag får om 2 och en halv vecka.. Sen hade jag möte och kl18 eller något så fick jag skjuss till dansen i Hagebyhus, dansade verkligen loss idag! Haha, så jävla skönt. Det var länge sen jag dansa så mycket och verkligen gav allt! När vi sluta gick jag hemåt och kollade precis klart på bb. Ska plugga lite SO snart och sen ska jag ta en dusch och sova, pusshej :)

Glöm inte fråga frågor på frågestunden lite längre ner, va inte tråkiga nu och fråga liteeee era bajskorvar. Har fått ett par frågor men behöver fler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0