- 1 MAJ

- Rebecka, Kadriye, Jag, Micki & Donna -
Shit, redan maj, tiden går så fort. Iallafall, jag hade en underbart rolig dag igår. Var hemma hos Donna en stund med tjejerna sen åkte vi till karusellerna i Borgen. Efter ett tag åkte vi till Folkparken en snabbis och sen tillbaka:) Runt halv1 så åkte vi tjejer hem till Donna + Johannes. Vi kollar på film, chillade och hade allmänt roligt! Måste verkligen göras om;) Har knappt sovit någonting, så jag är jätte trött! Gick hem från Donna kl1 och fixa mig snabbt, sen träffa jag Micki, Maribel och hennes kusin. Vi åkte till karusellerna igen och slösa bort våra sista biljetter. Vi träffade Kadriye och Becka också. Det var sjukt kallt så jag åkte hem igen.. Måste plugga nu sen ska jag äta och sova! Riktigt bra start på den här månaden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0