- TELL ME BABY ARE YOU WET ;)

HHAHAHA, älska rubriken! Haha bästa med Meri idag min lilla pingla ;)
Kom nyss hem från skolan! Slutade 10 i 2 med SO dubbel pass.
Alltid lika roligt med Meri, vi dampa verkligen loss. Ingen nyhet? NÄHE
Häääärlig dag säger jag bara, solen skiner och jag är på topp humör hihi.
Blev bara ''lite'' irriterad på slutet i skolan, stackars min mobil hamnade lite överallt.
Haha whatever, nu mår jag i alla fall mycket bättre! Inget eller ingen ska förstöra min dag ;)
Anyway, ska fixa mig lite nu för jag ser helt förstörd ut! Inget smink osv.
Snart ska jag ner till Stan en snabbis med mamis också.
Ska köpa en tröja jag vill ha på mig på Royal, kan visa den senare kanske om jag orkar?
Efter det ska jag träffa min älskling Micki♥ Vi har inte setts på länge känns de som hehe
Hon slutar 5 över 3, så vi får se vad vi hittar på för kult idag rå hihi puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0