- JUST DO IT

Hej, vaknade kl12 idag. Så jävla skönt att få sova ut =) Har hunnit käka frukost med syster och nu ska jag börja fixa mig lite. Sen ska syster hjälpa mig fixa håret osv.. Kl5 drar jag mig mot HH för träning. Ikväll gäller det, kl19.00, jag är skit nervös!!! Tänk er, vi har dödat oss den här veckan för att dansen ska sitta och så förlorar vi?! Aja får hoppas på det bästa, så får ni komma och heja på oss hehe ;) Kanske inte hinnar blogga mer idag.. Men jag ska försöka! Uppdatering ska ändå bli mycket bättre nästa vecka får vi hoppas på haha. Men vi hörs när jag kan puss ♥
JAG BRYR MIG INTE VI SKA FAN VINNA HELA SKITEN! :DDDD

- gammal bild -
igga min gravida mage hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0