- IT WOULD BE FIVE MONTHS TODAY


du är allt, precis allt jag vill ha.
du är den jag skulle kunna göra vad som helst för.
du är den som får mig att känna mig som världens lyckligaste tjej.
du är den som får mig att le på ett sätt ingen annan kan få mig att le på.
du är allt, precis allt för mig och jag kan säga det tusen gånger om.
varje gång du kysser mig känns det alltid som den första.
jag tröttnar aldrig på din närvaro.
det är dig jag alltid vill vara med, det är dig jag vill ha hos mig.
det är dig, och bara dig jag vill tillhöra.
jag vill kalla dig för min.. jag vill att du ska vara min.
jag saknar dig mer än allt annat.
bara om du var hos mig, skulle allt vara perfekt.
allt skulle vara okej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0