- I'M GOING OUT OF MY MIND

Förlåt för jag inte bloggat något, men mitt liv har vart upp och ner på sistonde. Allt händer på en och samma gång och vad man än gör så funkar ingenting, aja.. Igår träffa jag Kadriye, Micki & Erika. Vi drog till Stan sen till Haga och sen tillbaka till Stan hem till Micki. Vi käkade osv, sen tog vi bussen till Frinavet med Donna och Emina och kollade på Stage. När det var slut drog jag med Francesca, Becca, Gabbe, Fadi, George, Delton, Erduan, Rikard osv till HC sen till HH.
Sov över hos kusin (L)

Idag har jag bara varit i HH med dom bästa! Haha fyfan vad kult jag och Maribel hade. Vi kunde verkligen inte sluta garva. En kille hoppa på henne och slog henne, på skoj asså. Jag hoppa på killen osv, sen skulle Maribel bita honom så han skulle gå bort. Men neeeeej, idioten biter mig istället, det hårdaste hon kan också och jag skrek ''MARI DU BITER MIG'' hahahah, fyfan alltså.. Nu är jag hos mormor och håller på att laddar ner A walk to remember som jag ska kolla på med bästa moster♥ Sover över här inatt om ni inte förstod det hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0