- IGÅR & IDAG

Förlåt för att jag inte bloggat något! Men jag har helt enkelt inte haft tid.. Har inte suttit vid datan något heller så aa. Men igår sket jag i att gå i skolan, har ingen anledning till varför. Vaknade runt 11 och fixa mig. Sen drog jag ner till Stan och träffa Micki, Fatima och Emina. Vi drog till Ben&Jerry's och käka glass. Sen gick jag och Micki runt i Stan, sen hem till henne en stund sen till Stan igen och träffa ett par killkompisar, vi drog med dom till någon FIFA tunering i sporthallen och spenderade resten av mig dag där.
Idag vaknade jag runt 11 igen hehe.. Fixa mig lite och drog ner till Stan och mötte Micki. Vi gick runt i Stan sen käka vi i MC och DK. När vi var klara drog vi hem till Micki och gjorde inte så mycket, men kult hade vi i alla fall! Senare drog vi till Borgsmos fritidsgård och så var vi där resten av kvällen och kollade på film och hängde med skönt folk osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0