- FRÅGOR&SVAR

 

1. fullständigt namn? Valerie Steffany Vera Muñoz
2. exakt ålder? 14 år, 1 månad och 2 dagar.
3. bor? Norrköping vid Väster tull typ.
4. bor med? Mamma och bror.
5. husdjur? Hade 2 fåglar förut, men dom dog haha.
6. färg på ditt hus? typ grått eller något.
7. när är du född? 16 februari 1997.
8. klass? 7an.
9. vilket år tar du studenten? 2016.
10. något jobb? noppsnopp.
11. när ska du sova ikväll? när jag blir trött.
13. duschat idag? nae, ska göra det efter det här.
14. kramat någon idag? nae.
15. pussat någon idag? nae.
16. vad har du ätit? 2 mackor.
17. dagens klädsel? just nu - leggins & t-shirt.
19. dagens sötnos? ingen.
20. dagens roligaste? ingenting ännu.
21. har du många vänner? jag har dom jag behöver.
22. hur många har du kysst? hemligt.
23. vem kramade du senast? kadriye <3
24. Hur många har du haft sex med? fortfarande oskuld.
25. hur många har du kysst/strulat med som mest inom en 24h period? fatta inte frågan.
26. hur många har varit otrogna med dig? ingen som jag vet.
27. har du pojk/flickvän? nae.
28. vem pratade du med i telefon senast? öh, minns inte haha!
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? det var från mamma och det stog: ok vi ska till vårdcentralen sen.

 

 

FAVORIT:
31. film? fan minns inte vad den hette! det är en dansfilm i alla fall.
32. låt? just nu som jag drogar sönder - coconut tree av Mohombi och Nicole scherzinger.
33. mat? kinamat och tacos.
34. dryck? fanta exotic.
37. stad? eskilstuna.
38. land? chile såklart.
39. ämne i skolan? träslöjd.
40. år? 2008

 

 

SENASTE:
41. personen du tänkte på?
43. gången du spydde? förra månaden.
44. gången du grät? nån gång den här veckan.
45. pizzan du åt? måndags eller tisdags.
46. gången du var i göteborg? har aldrig varit där.
47. gången du var i stockholm? januari.
48. gången du var full? har aldrig varit.
49. gången du var hög? never ever.
50. personen som såg dig gråta? francesca och mormor.

 

 

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? svart.
52. hund eller katt? hund.
53. ut & festa eller hemma & mysa? beror på.
54. tv-spel eller datorspel? tv-spel.
55. singel eller upptagen? upptagen.
57. lunarstorm, helgon eller playahead? facebook!
58. ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad haha?
59. big brother eller paradise hotell? båda.
60. svart hår eller blont? svart.
61. blåa ögon eller bruna? gröna.
62. choklad eller lakrits? choklad.
63. göteborg eller stockholm? har aldrig varit i Göteborg så måste säga Stockholm haha.
64. högerhänt eller vänsterhänt? Höger.
65. coca cola eller fanta? fanta exotic.
66. pizza eller kebab? hawaii pizza, mmmm.
67. randigt eller prickigt? randigt.
68. älska eller älskas? båda.
69. leva eller dö? leva.

 

 

ANTAL:
70. personer du älskar? mina närmaste & familj!
71. personer du hatar? hatar ingen, men ogillar vissa personer.
72. personer som sagt jag älskar dig? beror på vilket sätt man menar haha.
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? fattar fortfarande inte? xd
74. glassar du ätit på en dag? massor haha.
75. festivaler du varit på/ska på detta året? 2 st.
76. gånger du haft minnesluckor? vad är det?
77. piercingar har du? 2 öronen.
78. personer du saknar just nu? finns många.
79. gånger ditt hjärta brustit? 1  eller 2 gånger?

 

 

VEM:
80. vill du kyssa nu?
81. ska du träffa imorgon? inget bestämt.
82. sjöng du senast för? ingen haha, sjunger bara.
83. hade du senast en msnkonversation med? fadi och kaffelatte.
84. spelade du tv-spel med senast? det var ett tag sen jag gjorde det..
85. kysste du senast? ojojoj, för mycket information.
86. vill du kasta en sten i huvudet på? ingen, men skulle vara kult att göra det.
87. förtjänar att dö? ingen gör det.
88. är din idol? ingen speciell.
89. vill du sova brevid inatt?

 

 

VAD:
90. gör dig glad? mina prinsessor.
91. gör dig ledsen? det som sårar, och saker jag ångrar.
92. vad vill du helst göra nu? sova och aldrig mer vakna, så skönt.
93. önskar du att du slapp göra? vet inte.
94. vill du ha nu? sommarlov, kläder, pengar, min bebis..
95. önskar du dig i födelsedagspresent? 1 år kvar tills dess så jag har tid att tänka ;)
96. längtar du till? sommaren, göteborg, royal withe night och augustifestivalen, poolparty, skumparty, när mina flickor kommer tillbax osv.
97. tycker du om dina betyg? har inte betyg än.
98. ångrar du i ditt liv? maaaaassor!

 

99. är det bästa som har hänt dig? svår fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0