- BARA FÖR ATT..

Om dig:
Namn: - valerie
Ålder: - 14
Längd: - 1,54
Ögonfärg: - mörkbruna
Personlighet: - vet inte haha
Intressen: - dans

Du just nu:
Ditt humör just nu: - trött och uttråkad
Du har just nu på dig: - trosor och t-shirt
Du älskar färgen: - röd
Favorit maträtt: - allt!

Vänner&familj:
Har du många vänner? - tillräckligt
Har du en stor familj? - inte direkt haha
Har du några syskon och i så fall vad? - 2 bröder och 1 syster
Har du en bästis? - nae men jag har mina närmsta
Just nu umgås du mest med? - sista tiden med Micki
Älskar du dina vänner & din familj? - över allt annat
Har någon som stått nära dig dött? - nae
Finns du alltid där för dina vänner? - absolut
Har du svurit åt dina föräldrar? - fråga inte haha
Har du rymt hemifrån? - nae

Sexualitet:
Har du varit förtjust i en person av samma kön? - haha nae
Har du varit förtjust i en lärare? - iu never
Har du blivit kysst i regnet? - minns inte
Har du kramat en helt okänd person? - kanske
Har du kysst en helt okänd person? - big no

Känslor:
Har du gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få? - aa men inte för att jag inte kunnat få han? haha
Tycker du om någon just nu? - yesbox
Har du sårat nån så de börjat gråta? - det vet jag inte..
Har någon sårat dig så du börjat gråta? - aa
Känner du dig ofta ensam? - kan hända haha

Ärlighet:
Har du gjort något som du lovat någon annan att inte göra? - ja, men inte något jag kommer ihåg
Har du smygit ut utan lov? - aa tror de
Har du ljugit om var du är för dina föräldrar? - ibland
Har du en hemlighet som ingen vet? - har inga hemligheter
Har du fuskat i ett spel? - vem har inte? haha
Har du struntat i ett prov? - vene haha

Dåliga tider:
Har du druckit alkohol? - aa
Tar du mediciner mot depression? - hahahahhaha nej men det skulle behövas ;)
Har du sovit en hel dag utan att ha behövt det? - aa
Har du vaknat gråtande? - några gånger
Har du somnat gråtande? - aa

Utseende:
Tycker du att du är ful? - nae men jag tycker inte jag är världens snyggaste direkt
Blir du lätt brun? - aa ganska, men inte med sveriges snåla sol haha
Skulle du vilja att ditt hår var av en annan färg? - aa men vågar inte färga hihi
Har du en tatuering? - inte än ;)
Är du osäker över ditt utseende? - nja.. typ
Har du haft tandställning? - nae
Har du glasögon/linser? - snart så..
Skulle du gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - aa hahahha
Har en helt okänd person sagt att du är snygg? - aa

Skola:
Går du i skolan? - yes
Vilken skola? - victoriaskolan -.-
Vilken klass? - 7b (N)
Bästa ämnet? - slöjd
Har du somnat i skolan? - 1 gång hahahh
Har du missat mer än en vecka av skolan? - aa

Pinsamheter:
Börjar du fortfarande gråta av Disney filmer? - har aldrig gjort det? xd
Har fört konstiga grisljud när jag skrattat? - haha kan ha hänt
Har du gråtit av skratt? - nae, det funkar inte riktigt på mig haha
Har du limmat fast din hand i något? - nae
Har dina byxor har gått sönder på en offentlig plats? - minns inte

Anorexia:
Känner du dig svag? - fatta inte? haha..
Hatar du din kropp? - aa
Har du dåligt självförtoende? - nae
Tycker du att du behöver vara smalare? - vet inte
Har du skadat dig själv? - nae

Adhd:
Är du ofta hyperaktiv? - vene, är inte som förut längre känner jag haha..
Har du svårt att sammarbeta med vissa människor? - nejrå
Pratar du hela tiden? - absolut inte =)

Bulimia Nervosa:
Har du spytt upp allting som du har ätit? - aa?
Har du spytt trots att du inte mått illa? - nae, tror inte
Har du tränat så mycket tills du svimmat? - haha nae

Depression:
Är du alltid/ofta ledsen? - kanske
Gråter du ofta? - kanske.
Bryr du dig inte längre om saker du förut brukade älska? - vene
Är du väldigt osocial? - ofc

Sista som:
Du fick en kram av? - min nallis
Du delade ett riktigt skratt med? - mig själv hahaha
Du gick på bio med? - oj det var ett tag sen.. mamma och bror!
Du ringde? - pascal
Skickade ett sms till dig? - hemligt hehe..
Du pratade med? - mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0