- 3 MARS

Åh förlåt förlåt förlåt! Uppdateringen ska bli bättre nästa vecka, i promise! Pluggandet och dansen har tagit över mitt liv tyvärr. Efter skolan kom jag hem för att käka sen åkte jag direkt iväg till HH för dansträning. Vi dansade i 3 jävla timmar om och om och om igen utan att stanna -.- SKIT JOBBIGT säger jag bara! Efter dansen stannade jag i HH ett tag och sen drog jag till HC med en kompis osv. När min spårvagn kom så åkte jag hem, käka mat, duscha & kolla på Big brother. Nu ska jag fan ta och lägga mig så jag orkar med skolan och Stage imorn! Ska vara där kl5 =( Och hela skiten börjar kl7 och grejer? Alltså gud döda mig , hinner inte med ett skit längre.
Matteprov imorn också, tagga som fan! Wish me good luck btw -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0