- 29MARS & 9APRIL

Nu den 29mars så kommer jag uppträda i en modeshow som Kungsgårdgymnasiet årskurs 2 håller i. Jag kommer ju självklart inte uppträda ensam, jag ska uppträda med mitt team, The crew ;) Det är på en tisdag klockan 20:00 om jag minns rätt? Biljett för att komma in kostar 50 kronor och det finns att köpa Hårvårdsbaren. Modevisningen kommer vara Kungsgårds aulan! So be there ;) Annars!.. Haha naerå, jag bits inte =D
Den 9april är det ett disco i Borgsmo gården som kallas för, Borgsmo Hip hop Jam som vissa av er vet. Nina och Ksenia har fixat ihop allt det här och det är som ett vanligt disco fast med en massa uppträdanden osv! Det kommer vara bland annat jag med mina 2 dansgrupper The crew och Succsex. Sen kommer det vara massa andra som uppträder med sång osv. Det är från klockan 20.00 till klockan 00.00. Inträde kostar 20 kronor och det är för 7an uppåt! Kom dit och ni kommer inte ångra er. Det kommer nog bli grymt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0