- 23 MARS

Skolan idag gick ju klockreeeeent, fett soft. Hade bara No, svenska och dubbelpass på SO. På So:n satt jag i biblioteket med Meri och hade skit kult haha fyfan vad det stank alltså ;) Slutade 10 i 2. Men ska dra mig nu, ska snart till Stan med min underbara mama♥
- bilder från skolan -
papegojan som PRATAR PÅ om sina 50 killar hit och dit, hon tror jag bryr mig? jag minns bara 2 av dom

Meri läste upp en sak hon skrev från 6an, och jag blev så jävla glad! för äntligen har jag hittat nån som är idiotiskare än mig ♥

tjockisen satt och gjorde ingenting, så jag skrev aaallt till henne OCH mig själv!

vad tror ni hon gör? släpper ut något eller fick in nåt? ;)

trött på livet? alltså herregud, hon la den här bilden som min bakrundsbild på mobilen. sen när jag får min mobil tillbaka tså kasta jag mobilen ifrån mig! kommer inte kunna sova inatt creeeepyy :'(


Kommentarer
Postat av: meri

HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA JAG DÖR.

okeeeeeeeeeeeeeej ska vi tro påå dää :*

Värsta snyggingen ju!! Men sista bilden slår ju fan allt haha, kan inte sluta garva! :((( <3



(inte mitt fel att många vill ha mig)

(inte huveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee)

2011-03-24 @ 15:36:38
URL: http://meritasevska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0