- 18 MARS

Hej, idag vaknade jag halv7 till skolan. När jag gick in till toan för att kolla mig i spegel så ser jag en stor fet sak mitt mitt ansikte. HAHA fyfan alltså, svulladen i mitt öga har blivit skit fet! Jag ser ut som han den där disney figuren på bilden! Så jag stannade hemma idag, plus att vädret förstörde allt. Jag som var så glad att snön var borta, fan alltså! Men jaja, gick upp för en timme sen och har hunnit käka frukost. Ska snart hoppa in i duschen också. Senare idag ska mamis följa med mig till vårdcentralen så vi kan kolla upp det här med svullnaden. Kommer nog inte göra så mycket idag. Kan ju inte gå ut och visa mig såhär! Haha fyfan alltså..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0