- 17 MARS

- Min och Meri's skugga hihi ♥ -
Idag hade jag vanlig skoldag, förutom att vi drog till badet då haha. Det var roligare än vad jag trodde det skulle bli, haha Meri och jag fick skrattanfall.. Stackars. I alla fall, efter badet drog jag hem för att duscha osv. Sen träffa jag Vanessa och Micki. Vi drog till Stan sen till Hagebyhus till min dansträning, dansade skiten ur mig idag! Sen drog tjejerna hemåt medans jag och Kadriye drog till Stan en snabbis. Nu är jag hemma och ska duscha igen, efter det ska jag kolla på Big brother och sova. Är skit trött fan! Har skit ont i mitt högra öga också, det är skit svullet! Vet inte fan vad jag har gjort, men det ser ut som att jag har fått en riktigt fet box alltså haha, aja pusshejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0