- WHO RUN THE WORLD


Nu är jag hemma.. Med glasögonen på! Haha nice :) Drog som sagt hem till Donna för att väcka Micki men jag blev tyvärr Punk'd. Försökte skrämma henne men istället blev jag skrämd. Hon hoppade till med en flaska med vatten som hon sprutade på mig så jag flög ner på golvet och dog av garv. Vi chillade en stund sen åkte vi och hämtade mina glasögon, fick 3 stycken. Sen åkte vi till Donna's pappa, chillade där sen vidare in till stan till MC.

Just nu chillar jag i alla fall här och försöker vakna till lite med riktigt skön musik! Känner mig lite seg och trött.. Skyller på vädret haha ;) Ska hoppa in i duschen snart.. Sen måste fixa till mig lite och packa ner kläder osv. Kl18, 19 ungefär åker jag hem till Maribel så ska vi tagga till Skumpartyt ikväll! Kommer gå dit med massa härligt folk, + att det kommer vara fullt där borta också. Hihi längtar! Ska bli så mycket bättre än förra året ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

älskar din blogg sjukt fin :D

är det riktiga glasögon ? alttså med effekt eller är det bara vanliga köpta från affär eller har du glasögon ?

2011-08-03 @ 00:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0