- TIDSFÖRDRIV

Om dig:
Namn: - valerie.
Ålder: - 14.
Längd: - 1,54. 
Ögonfärg: - mörkbrun.
Personlighet: - öppen och glad?
Intressen: - dans <3

Du just nu:
Ditt humör just nu: - glad :)
Du har just nu på dig: - dom svartvita favoritlegginsen med beige stickadtröja.
Du älskar färgen: - röd!
Favorit maträtt: - kinamat och tacos.

Vänner&familj:
Har du många vänner? - nejdå.
Har du en stor familj? - ganska.
Har du några syskon och i så fall vad? - 2 bröder och 1 syster <3
Har du en bästis? - nej men jag har nära vänner.
Just nu umgås du mest med? - francesca, maribel, claudio, rikard och ibland delton och erduan.
Älskar du dina vänner & din familj? - mer än allt annat.
Har någon som stått nära dig dött? - inte så jätte nära, men hon betydde mycket <3
Finns du alltid där för dina vänner? - 24/7, oavsett vad.
Har du svurit åt dina föräldrar? - haha vem har inte?
Har du rymt hemifrån? - tror inte det.

Sexualitet:
Har du varit förtjust i en person av samma kön? - aldrig.
Har du varit förtjust i en lärare? - haha herregud, nej!
Har du blivit kysst i regnet? - yes man.
Har du kramat en helt okänd person? - hm.. kanske.
Har du kysst en helt okänd person? - haha nej, inte heeelt okänd.

Känslor:
Har du gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få? - haha nej, men gråtit för någon har jag.
Tycker du om någon just nu? - kanske ;)
Har du sårat nån så de börjat gråta? - aa.
Har någon sårat dig så du börjat gråta? - yes. 
Känner du dig ofta ensam? - kan hända.

Ärlighet:
Har du gjort något som du lovat någon annan att inte göra? - aa, nån gång. 
Har du smygit ut utan lov? - si.
Har du ljugit om var du är för dina föräldrar? - haha aa.
Har du en hemlighet som ingen vet? - nej, inte vad jag vet?
Har du fuskat i ett spel? - haha självklart :p
Har du struntat i ett prov? - aa.

Dåliga tider:
Har du druckit alkohol? - aldrig mer säger jag bara!
Tar du mediciner mot depression? - hahahha nej. 
Har du sovit en hel dag utan att ha behövt det? - arå :)
Har du vaknat gråtande? - haha aa, skit coolt ju.
Har du somnat gråtande? - aa.

Utseende:
Tycker du att du är ful? - nae, är nöjd med mitt utseende men det finns finare.
Blir du lätt brun? - ganska, men ändå inte haha.
Skulle du vilja att ditt hår var av en annan färg? - aa, men vågar inte färga hihi.
Har du en tatuering? - inte än ;)
Är du osäker över ditt utseende? - ibland.
Har du haft tandställning? - nej haha.
Har du glasögon/linser? - snart så.
Skulle du gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - varför inte :p
Har en helt okänd person sagt att du är snygg? - haha arå.

Skola:
Går du i skolan? - aa.
Vilken skola? - victoriaskolan.
Vilken klass? - 7b.
Bästa ämnet? - träslöjd.
Har du somnat i skolan? - en gång.
Har du missat mer än en vecka av skolan? - ouf, det ska vi inte prata om!

Pinsamheter:
Börjar du fortfarande gråta av Disney filmer? - jag är känslig men har svårt för att gråta haha.
Har fört konstiga grisljud när jag skrattat? - haha kan ha hänt.
Har du gråtit av skratt? - kanske nån gång.
Har du limmat fast din hand i något? - aa.
Har dina byxor har gått sönder på en offentlig plats? - haha nej va synd. 

Anorexia:
Känner du dig svag? - nej.
Hatar du din kropp? - ja.
Har du dåligt självförtoende? - nej.
Tycker du att du behöver vara smalare? - nej.
Har du skadat dig själv? - nej.

Adhd:
Är du ofta hyperaktiv? - hahahahaha.
Har du svårt att sammarbeta med vissa människor? - nejrå ;)
Pratar du hela tiden? - kan hålla mig i max 2minuter, men om jag är trött så är jag tyst.

Bulimia Nervosa:
Har du spytt upp allting som du har ätit? - ush, aa.
Har du spytt trots att du inte mått illa? - minns inte.
Har du tränat så mycket tills du svimmat? - nae men det kändes som att jag skulle.

Depression:
Är du alltid/ofta ledsen? - nej.
Gråter du ofta? - nej.
Bryr du dig inte längre om saker du förut brukade älska? - vet faktiskt inte.
Är du väldigt osocial? - ibland, men ganska social är jag.

Sista som:
Du fick en kram av? - minns inte höhö.
Du delade ett riktigt skratt med? - maribel, haha mjölk.
Du gick på bio med? - oj, det var ett tag sen.. maribel.
Du ringde? - <3
Skickade ett sms till dig? - <3
Du pratade med: mamis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0