- SOMMARLOV


Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade sommarlov! Sjukt skönt. Halv18 gick jag till skolavslutningen med Casandra :) Där träffade man alla andra. Avslutningen blev ganska lyckad faktiskt! Hade kult. Vi kollade på uppträdanden, tog bilder, hade det trevligt med alla, osvosv. Känns inte som att jag har sommarlov egentligen? Men jag ser verkligen fram emot den här sommaren! Sen kommer jag gå i 8an, gosh.. Hur kommer det gå.

Efter skolavslutningen tog jag i alla fall spårvagnen ner till stan med Johannes, Andreas, Filip, Sandy, Casandra, Micki och Donna för att äta i MC. Vi var där ett ganska bra tag och bara chillade, hade allmänt roligt och nu är jag hemma. Tack för en riktigt bra dag allihoppa! Bara att vädret var ju tvungen att förstöra allting, haha. Just nu har jag inga bilder från kvällen eftersom att vår kamera har slutat fungera :/ Men Meri har ett par bilder jag väntar på att få, så dom kommer upp såfort jag har fått dom! Nu ska jag äta pastasallad. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0