- PACKNING!


Hej igen. Nu är jag hemma från De geer skolan. Var först i Vasaparken med Donna, Micki och Belli. Sen tog vi en promenad upp hit. Vi chilla bara och hade allmänt roligt. Ska byta om till skönare kläder och snacka i telefon en stund sen måste jag börja packa! Åker ju till Stockholm imorgon, hihi. Kommer inte hinna med det imorn för jag ska på stan och köpa jeansen som inte fanns i min storlek i Hagebycentrum och Ingelsta. Pappa kommer innan kl12 så aa, ni förstår nog :) Kommer förmodligen inte blogga något mer ikväll. Ska hinna duscha och sånt också. Ska lägga mig tidigt så jag är pigg imorn ;) Vi hörs igen imorgon då jag är i Stockholm hos pappa! Hoppas ni har det bra här i Norrköping. Pusshejdåååå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0