- NATTIS


- skolavslutning 2010/förra året -
Tiden har gått så fort

Nu är jag klar med allting! Jag ska bara platta håret nu sen ska jag sova :) Jag är sjukt trött, plus att en lång dag väntar imorgon. Direkt efter skolan ska jag sola med Sandy i Törnrosa och sen vidare hem till Elisabeth för att bli sminkad! :) När jag kommer tillbaka hem ska jag duscha, fixa håret, klä på mig osv. Kl17:45 ska man vara i skolan och allting pågår i ungefär en timme.. Efter vår avslutning ska jag, Sandy och ett par andra skönt folk ut och hitta på något roligt eller bara umgås och chilla när sommarlovet äntligen har börjat ;)

Uppdateringen kommer förmodligen vara väldigt låg imorgon. Därför skriver jag allt här och nu :) Bloggar nog när jag kommer tillbaka hem på kvällen efter att ha varit med lite folk. Taggad som fan! Har verkligen längtat efter den här dagen länge nu. Godnatt på er ♥


Kommentarer
Postat av: Casandra

shit va vi har förendrats, både utifrån och inifrån !

Korbanee älskar dig sjuukt ! :* <3

2011-06-15 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0