- MIDSOMMAR


Åh, jag blir galen. Midsommar hit och midsommar dit, det går typ 5 kanaler på tve om midsommar?!?! Jag bajsar sneet på midsommar! Det fuckar ju bara allt. Allting är stängt idag + hela helgen. Mmm jätte roligt. Hur fan tänker dom? Tänk om man inte firar midsommar? Ska man sitta hemma och kolla i en vägg för att åtminstonde göra någonting och inte känna sig rastlös. Visste knappt att det var midsommar tills hela världen bombar med midsommar midsommar och åter igen midsommar. UFT! Vad är midsommar till ens? Bara onödigt. Äre bara jag som känner såhär??? Kanske halva Sverige vet inte ens vad midsommar finns för. Å nej, jag har inte mens. Glad midsommar. PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0