- KORT OM DAGARNA

Förrigår: Jag träffade Stephanie så gick vi ner till Centrum och träffa Gabbe och Ali. Vi satt utanför MC och hade det sjukt roligt, sen gick vi vidare till en park och chillade galet!

Igår: Åkte till en resturang vid en sjö (?) med papi, hans tjej, hennes bror och faster. Sen gick vi en promenad som var sjukt skönt. Sen åkte vi till Årstabergs centrum och kollade runt lite, hittade dock ingenting. När jag kom hem fixade jag mig snabbt och träffade Stephanie :) Vi gick till centrum för att träffa Gabbe och Ali igen så chillade vi.

Idag: Åkte till Flottsbro för att grilla och grejer. Solen dödade mig idag, så sjukt varmt! Jag råka somna och när jag vaknade var jag svettig överallt haha herregud, jag dog verkligen! Sen fiskade vi och grejer, inte min grej kan jag säga haha. Vi kom hem nyss och jag är sjukt trött. Har precis städat lite i rummet och packat ner kläder. Alla saker låg överallt! Jag hade ALLA mina kläder på sängen och sov med dom i kanske 3 dagar, haha sjukt. Hade i alla fall tänkt ta en kall dusch nu, det behövs verkligen! Sen ska jag lägga mig på sängen för att kolla på tve och snacka i telefon, mysssss! Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0