- IT'S FRIDAY BITCH


- min baby och jag i Uppsala/livet är en fest <3 -
Hej töntar :) Kom precis hem från skolan och jag är helt död. Har varit lite fööör hyperaktiv idag och nu är min energi slut haha! Hade tänkt sova någon timma och sen springa runt strömmen idag igen ;) Halv18 ska jag träffa Pascal på stan så ska vi fika och träffa Michaela och Fanny. Senare mot kvällen ska jag antagligen träffa Kadriye, Mane, Rebecka och Erika. Vi ska hitta på något och ha lika roligt som alltid ♥ Uppdateringen kommer nog vara dålig idag, men så kan det vara på fredagar hihi. Nu ska jag vila/sova, pusshej (K)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt shortsen? sjukt fina!:)

2011-06-10 @ 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0