- DU ÄR BRA MEN JAG ÄR BÄTTRE


- uuusch, hej osminkad valerie -
Nu är jag äntligen hemma efter en rolig men skön dag :) Gick till slut ut förut med Kadriye och Erika. Träffade dom utanför MC, så åkte Erika hem till sin pappa medans jag och Kadriye först cyklade till Black and White i Haga. Vi delade på en pizza sen cyklade vi vidare hem till Erika :) Vi chilla där ett bra tag, snackade, hade allmänt roligt osvosv. Sen tog vi spåret mot stan. Erika hoppa av vid Resecentrum medans jag och Kadi åkte till MC. Satt där bara en liten stund sen åkte vi hemåt :) Ska nog ta en dusch nu sen går jag och lägger mig. Trött som en åsna och jag har skola imorn blääääää. Har endå saknat vännerna.. Eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0