- 9 JUNI


Shululu. Har precis vaknat och känner mig helt förstörd haha, ska börja fixa mig till skolan nu så jag kommer i tid för en gångs skulll! Jag hatar torsdagar. Eller det är väl torsdag? Whatever, har hört att det inte kommer vara så fint väder idag och inte imorn heller men vi får se :) Om det nu blir så då ska jag sitta här hemma har jag bestämt och fixa plugget som aldrig blev av igår. Sen har jag ett antal bloggar som ska bli fixade, snäll jag är ;)

Igår när jag kom hem orkade jag aldrig blogga. Jag och Maribel sprang aldrig haha,  vi drog till Folkparken istället för att träffa Erduan och Delton. Det var dött så vi GICK ner till Vasaparken, fanns ingenting där också. Så vi GICK till Hageby och bestämde oss för att åka lite roller blase, eller hur man stavar. Sjukt roligt i alla fall bara att jag blev lämnad ensam hela tiden eftersom jag var seg hehe. Sen GICK jag hem och snackade i telefon och träffade Kevin så tvingade jag han att följa mig hem, bra där. Nu ska jag skynda mig, pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0