- 5 JUNI


- jag och Una sommaren 2010 -
Och där sjönk min statestik igen! Haha, så fort jag börjar få bra statestik så blir jag dålig på att blogga.. Whatever, idag vaknade jag rätt så tidigt och har kollat på tve hela morgonen :) Kom ut från duschen nyss och väntar på att maten ska bli klar. Efter att jag har käkat ska jag fixa mig för att senare ska vi åkte till farbror för att hälsa på. Saknat mina små kusiner hihi ♥ Fick dock en ny liten bebiskusin för någon månad sen och har ännu inte träffat henne, så det ska bli roligt att få se henne. Åker tillbaka hem till Norrköping imorgon! Jag vill faktiskt stanna kvar här men det går ju inte riktigt så. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0