- 29 JUNI


Förlåt för dålig uppdatering. Men så kommer det att vara nu när jag är i Stockholm. Det är sommarlov, vem sitter framför datan då? Men jag ska försöka så bra jag kan :) I förrigår träffade jag i alla fall Stephanie, Ali, Gabbe och hans lillebror. Vi satt i MC sen åkte vi till plattan en stund och sen bestämde vi för att åka till Rålis, fett tråkigt. Så vi åkte tillbaka till plattan och chillade där resten av dagen. Igår träffade jag Stephanie igen och vi drog ner till centrum och var med Grece, Stephanie, Ali, Özgun, Osman, Gabbe, hans lillebror och 2andra killar. Vi bara chillade. När jag kom hem var jag helt döööd och blev sjuk från ingenstans. Gissa om jag ville skjuta mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0