- 14 JUNI


- jag idag -
Visualiseringcentret med klassen var ju sjukt grymt! När vi var klara där fick vi gå tillbaka till skolan för att äta mat sen träffades alla i klassrummet för att snacka sen slutade vi kl1. Yey!

Anyway, nu är jag i alla fall hemma och väntar på att mamma ska bli klar :) Då ska vi till Törnrosa för att sola och sen vidare till stan för att leta efter en klänning eller kanske någon tröja till min skolavslutning som är imorgon kväll.. Gissa om jag har panik?!?! Det är så typiskt att chilenare jämnt ska göra saker och ting i sista sekunden haha. Måste också köpa små tofsar så att min syster kan göra inbakade flätor på mig idag, HIHI. Taggad till imorn ♥


Kommentarer
Postat av: meriooozaa

Den kostar bara 50 kronor! :o

Det är rea, nae den fanns bara i orange sen fanns de en vanlig grå med en 6a på ;)



Taaaaaack bögigare <3

2011-06-14 @ 15:40:37
URL: http://meritasevska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0