- 1 JUNI


- sommaren 2010 -

Förlåt för jag inte blogga något igår.. Men man har verkligen ingen lust att blogga när man inte mår som man ska. Jag har verkligen jobbigt just nu och måste bestäma ett beslut som är väldigt svårt.. Jag har ganska mycket att tänka på och jag vet inte vad jag vill.

Whatever nu är vi redan i Juni månad, det är sjukt.. 14 dagar kvar till sommarlov! Taggar verkligen. Jag hoppas också på att den här sommaren blir så mycket bättre än förra året!

Igår träffade jag i alla fall Stephanie, länge sen man såg henne :) Vi gick till centrum för att möta hennes mamma så satte vi oss på MC ett tag. Efter en stund var vi med några killar som Stephanie kände, trevligt trevligt. Runt 19 tiden kanske (?) så hämtade papi och Vicky mig med bilen så åkte vi till en chilensk resturang och käkade där.

Vaknade nyss av att balkongen var öppen igen och det blåste ju.. Men den här gången var det mitt fel hehe. Jag satt på balkongen till kl1 igår, riktigt skönt var det! Så när jag gick in igen var det sjukt varmt så jag kunde inte somna så jag öppnade balkongen lite :) Anyway, nu är det frukost som gäller! Senare träffar jag Steffi igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0