-


Anonym om - NEW IN:
kan inte du säga eller vissa en bild vad du ska ha på dig?
SVAR: Självklart kan jag det! Jag ska ha på mig en enkel svart klänning med en arm, och sen ska ju jag ha mina nya skor som jag la upp igår. Jag kan visa bild på ''outfiten'' senare ikväll eller kanske imorn, för jag har inte tid att göra det nu..

Nu har jag precis kommit hem från Elisabeth. Hon sminkade mig sjukt fint och jag är jätte nöjd :) Tack gumman! Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen en snabbis, sen äta mat och fixa mig. Halv18 ska jag träffa Sandy och Casandra så ska vi gå tillsammans till skolan. Har egentligen inte tid att blogga just nu, vi hörs när vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0