- TIDSFÖRDRIV

Är du singel? - det kan man säga.
Den lyckligaste tiden i ditt liv? - när jag föddes.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - hm.. kanske.
Har du varit kär i någon? - yes.
Sover du hellre ensam eller med någon? - beror på.
Går du i skolan? - aa.
Har du varit i skolan idag? - nae.
Hur mår du just nu ? - bra.
Har du piercat dig ? - aa.
Vad är klockan nu? - 10:06, vet inte vad jag gör vaken såhär tidigt men aa.
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?- blogg och facebook.
Är du kär just nu? - si.
Har du kysst någon idag? - nopp snopp.
Har du ett förhållande? - nae.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nae.
Är du romantisk? - tror inte det haha.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nae?
Är du svårflörtad? - tror inte det :p
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - min allra riktiga var ju Nicklas.
Hur länge höll det? - nästan 3månader bara.
Har du nångång slagit någon du tyckt om? - på skoj.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha nae, inte vad jag vet.
Är du en bra pojk/flickvän? - hoppas de.
Vem låg du senast bredvid (av det motsatta könet)- min älskling. 
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - olika.
Vännskap eller kärlek? - båda.
Gillar du någon nu?- aa.
Vem krama du senast?- pappa?
Har du någonsin rökt?- aa.
När rökte du senast?- det var ett tag sen.
Tycker du dom här frågorna är jobbiga?- nejdå.
Har du varit ärlig?- typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0