- THREE WASTED DAYS


Shena bloggen! Yani. Fulaste bilden jag vet, men jag hade inget annat. Blev ändå söt HAHA! Idag har jag inte gjort ett skit. Inte så förvånade va? Haha om man nu kan säga så. Har slösat bort mina 3 senaste dagar på att sova. Helt underbart men nä. Okej 1 gång, okej 2 gånger, men 3?!?! Imorgon ska jag iallafall förhoppningsvis till Erikdalsbadet med några tjejer, om det nu blir fint väder. Skulle bli regn tror jag med aja, vi får se. Man vet aldrig med Sverige, först kan det börja regna som fan sen efter 2minuter blir det värsta Spanien vädret. Whatever, nu ska jag röra mitt lilla arlse till köket i min ensamhet för att äta kladdkaka med glass som papi köpte, mumselibaba! Happyface på hög nivå. Kladdkaka och känslan musik är verkligen bäst när man är deprimerad! Saknar min älskling också, inte träffat tjockisen på 1vecka. Palla att alla har börjat dissa mig då :( Vi hörs någon annan vacker dag om jag fortfarande lever! PUSSHEJDÅÅÅÅ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0